یادگیری عبارت است از تغییر نسبتا پایدار در رفتار بالقوه یادگیرنده که در نتیجه تمرین تقویت شده رخ می دهد
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 722 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 171
پاورپوینت نظریه های یادگیری در روانشناسی

فروشنده فایل

کد کاربری 23094

تعریف آموزش :

- آموزش از پیش تعیین شده است

- به منظور یادگیری بین دانش آموز و معلم صورت می گیرد

- همراه با کنش متقابل است

- آموزش ابزاری برای یادگیری است

- آموزش بعد بیرونی دارد در حالیکه یادگیری جنبه درونی دارد

- آموزش ممکن است به یادگیری نینجامد

حافظه چیست؟

- حافظه با یادگیری فرق دارد

- حافظه عبارتست از ثبت نسبتا پایداری که زیربنای یادگیری است

- حافظه شامل پردازشهای مختلفی است که در زمان معینی ثبت می شود

- از نظر رفتار گرایان حافظه همان یادگیری است

- از نظر روانشناسان شناختی ، حافظه با یادگیری فرق دارد چون متأثر از عوامل پردازشی است

تعریف رشد:

- رشد تغییراتی پیوسته و منظم است که در نتیجه گذشت زمان بوجود می آید.

- رشد و یادگیری تأثیر متقابل دارند

- رشد زمینه یادگیری را فراهم می کند و یادگیری هم منجر به رشد بهتری می شود

- یادگیری به تمرین وابسته است در حالیکه در رشد یا تأثیر یادگیری وجود ندارد و یا تأثیر آن کند است.



مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مناسبتها انجمن مدیریت دانشگاه کاشان "بنیاد بین المللی غدیر نمایندگی استان البرز" ماشین های لوکس انقلابِ عشق فضای اجتماعی بازسازی ساختمان مسکونی و تجاری Amy تعمیرات تصفیه آب در شیراز مسابقه کتابخوانی فتنه تغلب